سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

قیمت جراحی پروتز سینه

جراحی های زیبایی

قیمت جراحی پروتز سینه

۳۳۲ بازديد

پروتز سینه چیست و چگونه انجام میشود ؟

پروتز سینه یا  Augmentation Mammoplasty در واقع همان تغییر شکل سینه از طریق پر کردن حجم آن است و همچنین پروتز باسن که از جراحی های پرطرفدار جهان میباشد و بانوان سال های زیادی تن به این جراحی داده اند .

 

پروتز سینه چیست و چگونه انجام میشود ؟

از جراحی پروتزسینه برای ایجاد سینه‌های حجیم تر و بزرگ تر یا جایگزینیِ حجمی از سینه که در زمان حاملگی، شیردهی،کاهش وزن و یا سوءتغذیه یا به دلیل عواملی مثل سرطان یا ضربه از بین رفته باشد، به کار برده میشود.

در این مقاله در رابطه با عمل جراحی پروتزسینه، روش‌های جراحی، انواع پروتز، جنس پروتز، مراقبت‌های قبل و پس از جراحی و مزایا و معایب آن آشنا خواهید شد .

عمل جراحی پروتز سینه چیست؟

حجیم کردن و بزرگ کردن سینه توسط جراحی، یک عمل زیبایی ایمن و با حداقل تهاجم میباشد که این جراحی تحت بیهوشی عمومی و در یک الی دو ساعته انجام میشود.

متقاضی این جراحی در یک جلسه مشاوره با پزشک خود مشورت میکند و مواردی همچون روش‌های مختلف بزرگ کردن سینه ، نوع پروتز و اندازه سینه براساس شکل بدن فرد مشخص میشود.

معمولا انتخاب پروتز با توجه به ارزیابی و بررسی  پوشش نسج نرم سینه، پهنای سینه و بافت سینه انجام میشود.

برخی از افرادی که به‌دلیل بیماری یا موارد دیگر مجبور به عمل پروتز سینه میباشند، ممکن است حس خوبی نسبت به این جراحی نداشته باشند و احساس میکنند که شکل طبیعی بدن‌شان را از دست می‌دهند. ولی معمولا با گذشت زمان و پس از انجام جراحی نسبت به این تغییرات احساس بهتری را خواهند کرد .

پزشک جراح در جراحی پروتز سینه برای وارد کردن پروتز برش‌ها را در سه ناحیه متفاوت مانند هاله دور سینه (بافت اطراف نوک پستان)، زیربغل، دور ناف یا چین زیر سینه ایجاد می‌نماید.

سپس پروتز را بعد از ایجاد برش از بالا یا پایین عضله‌ی دیواره‌ی قفسه سینه وارد سینه میکند. پروتز توسط بدن در جایی که وارد شده است نگه داشته میشود و از جابه‌جا شدن آن زیر پوست جلوگیری می‌کند. جراح ، برش را بعد از قرار دادن پروتز در محل مناسب بسته و بخیه می‌زند.

انواع پروتز سینه از لحاظ میزان برجستگی

برای  دیدن ادامه مطلب روی لینک کلیک کنید
منیع : http://dr-zibaei.ir/%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%B2-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%87/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.