جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

قیمت جراحی پروتز باسن

جراحی های زیبایی

قیمت جراحی پروتز باسن

۳۵۵ بازديد

پروتز باسن

پروتز باسن و پروتز سینه مدتی است که در بین خانم ها طرفداران بسیای پیدا کرده است. پروتز باسن باعث خوش فرم و سفت شدن باشن میشود و رضایتمندی متقاضی را به همراه خواه داشت.

پروتز باسن

 

خانم هایی که میخواهند باسن خود را حجیم تر و برجسته تر کنند میتوانند از جراحیپروتز باسن و لیفت باسن استفاده کنند .انگیزه های موجود باری افراد از این جراحی میتواند متفاوت باشد .

پروتز باسن کاملا انعطاف پذیر است و از لایه سیلیکونی تشکیل شده است  و در ساخت و تولید آن تلاش زیادی شده است تا شکل آن کاملاً طبیعی باشد و شبیه به باسن طبیعی طراحی شده است .

برای انجام این عمل از پروتزهای با انواع مختلف استفاده می‌شود که انتخاب نوع پروتز باید با نظر و پیشنهاد  پزشک جراح متخصص صورت گیرد.ریسک انجام پروتز باسن همانند دیگر جراحی های زیباییاست .

دادن اطلاعات لازم درباره پروتز باسن

جراح متخصص باید قبل از انجام جراحی زیبایی باسن در رابطه با عوارض ناشی از عمل،هزینه‌های عمل و نوع پروتز باسن و …به بیمار اطلاعات لازم را بدهد.

او را در این زمینه آگاه سازد تا شخصی که قصد انجام عمل پروتز  را  دارد با داشتن اطلاعات کافی  تصمیم به انجام عمل پروتز  بگیرد.

دادن اطلاعات لازم درباره پروتز باسن

در انجام پروتز باسن نکته ای باید در نظر گرفته شود این است که برای جایگذاری پروتز فقط باید چربی زیر پوست زده شود و از زدن چربی در لایه‌های عمقی چون ممکن است آمبولی ایجاد شود خود داری میشود .

بنابر این بهتر است فرد قبل از جراحی پروتز  ، در مورد عمل اطلاعات مورد نیاز کسب نماید و در مورد این مسائل قبل از عمل با متخصص خود صحبت کند .

کاندیدای مناسب برای انجام پروتز باسن

منبع :http://dr-zibaei.ir/%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%B2-%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%86/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.